Szonja Blogja

Szonja Blogja

Törekedj a változás felé

2021. május 11. - Garai Szonja

Manapság nagyon nehéz rávenni magunkat arra, hogy elérjük céljainkat. Természetesen tisztelet a kivételnek, de ha magamból indulok ki, akkor néha nagyon demotivált vagyok. Arról nem is beszélve, hogy jelen helyzetben egy világjárvány közepén vagyunk és a kijárási korlátozásnak köszönhetően, semmihez sincs kedvem. Főleg, hogy minden zárva van, üzletek, teraszok, éttermek. Teljesen átformálta a vírus a szokásainkat és a mindennapjainkat. Azonban nem szabad feladni! A járványnak hála sajnos nagyon sok ember magába fordult és elhanyagolták önmagukat. Kevesebbet sportolnak, többet étkeznek és nasiznak és többet ülnek, fekszenek otthon. Nos, én is így voltam addig, amíg nem döntöttem úgy, hogy változtatok pár dolgon a mindennapi szokásaimmal kapcsolatban.

Elsősorban megpróbáltam újra élni a normális életemet, tehát mindenkinek ajánlom, hogy időben feküdjön le és reggel időben keljen fel. Szerintem egyszerűbb, ha inkább bemutatok egy képet, mert ez a kép volt a fő motivációm arra, hogy változtassak:

 

Ez a kép annyira igaz, hogy hihetetlen. Amikor először megláttam, akkor biztos voltam abban, hogy menni fog a változás. Hiszen, aki mer, az nyer! Így hát kockáztattam és elhatároztam, hogy megcsinálom. Elkezdtem aktívabb életet folytatni. Szerencsére a barátnőim is velem tartottak, akik a szomszédban laktak, így egymást tudtuk motiválni. Elkezdtünk egészségesen táplálkozni, többet mozogni, kirándulni, eljártunk a közeli erdőbe futni reggelente. Elhatároztuk, hogy amikor az időnk engedi, akkor kimegyünk a levegőre és kint töltjük az időnket. Ajánlom mindenkinek, aki úgy gondolja, hogy magába fordult és nincs kedve semmihez. Tudom nehéz rászánni magatokat, de muszáj, hiszen a ti érdeketek. Arról nem is beszélve, hogy közeledik a nyár, a jó idő adott mindenre.

Egyébként az egész változás ötletem két hónapja fogant meg bennem és már egy hónapja rendesen csinálom/ csináljuk. Észrevettem, hogy sokkal jobb lett a közérzetem, mivel sokkal többet mozgok, vagyok kint a friss levegőn és eszek rendszeresen gyümölcsöket. Az arcom kisimultabb lett és elmondhatom magamról büszkén, hogy leadtam pár fölös kilót is. Nyilván nem sokat, de bőven eleget ahhoz, hogy jobban érezzem magam a bőrömben.

Tudom nehéz megtenni ezt a lépést főleg, hogy hónapokig be volt zárva mindenki a világjárvány miatt. De üzenem mindenkinek, hogy igenis van kiút, csak akarni kell és küzdeni a változásért. Ha egyedül nem megy akkor mindenképpen próbáljátok meg egy családtagotokkal vagy barátotokkal mert megéri. Törekedni kell a változásért, mert ahogy mondani szokás: amíg egy ajtó bezárul magad mögött, addig kinyílik egy új ajtó, ami tele van új lehetőségekkel. Bízzatok magatokban és abban, hogy meg tudjátok csinálni egy jobb és boldogabb jövő érdekében!

A bejegyzés trackback címe:

https://szonja-garai.blog.hu/api/trackback/id/tr2316531216
süti beállítások módosítása